شکلات

برفرمایید دهنتون رو شیرین کنید! (تفریح و سرگرمی، مطالب جالب و خواندنی)

شکلات

برفرمایید دهنتون رو شیرین کنید! (تفریح و سرگرمی، مطالب جالب و خواندنی)

لطفابفرمایید ، تعارف نکنید

سلام، سلام، 1000 تا سلام  

زمانی که دانشجو بودم(دوران لیسانس)، توی دانشکدمون چند تا مجله دانشجویی چاپ می شد که من توی یکی از اونا یک ستون ثابت داشتم به نام امید خان! تعریف از خود نباشه ولی خیلی گل کرده بود. راستش بعد چند ماه که مجله کم کم سیاسی شد، منم بی خیال اونجا شدم. تا حالا چند تا وبلاگ داشتم همه جوره از عاشقونه گرفته تا مذهبی، و آخریش که معنویه به اسم (خدایا چقدر سخت است بی تو بودن...) ا مقصودم از اینا چی بود؟ این بود که بگم بعد از 5-6 سال دوباره خواستم مطالب  جالب و بامزه بنویسم. نمی دونم بعد از این مدت هنوز چقدر تو وجودم حس شوخ طبعی مونده ، اما شروع می کنم ببینم چی میشه دیگه! راستی من عاشق شکلات کاکائویی ام، اسم وبلاگم بخاطر همین گذاشتم شکلات.  

پس بفرمایید شکلات !  

نظرات 2 + ارسال نظر
ربیا شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ http://rebia.blogsky.com

موفق باشی

خیلی ممنون ریبا جان، شما هم همینطور

parastoo پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://business4everyone.mihanblog.com/

salam khobi ?
in khili khobe ke hanoz nazashti alayeghet bemire
omidvaram hamishe khande ro labat bashe

az webloge ma ham didan konid

http://business4everyone.mihanblog.com/

albate man chanja kar mikonam va in yekishe

movafagh bashi doste man

mamam asheghe shokolatam va ashpazim ham harf nadare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد